Skriv din beskrivning här!

BARBENT I SEPTEMBER

godmorgon! eller jag har varit vaken i snart tre timmar MEN det är en god morgon iallafall. eller sådär om jag ska vara ärlig hehe, är väldigt trött och hade svårt för att somna igår men slutar om en kvart och då tar jag heeelg. alltså drömmen att sluta halv tio en fredag!! händer dock bara idag för vi har inställda lektioner sen så ska njuta idag haha. plus att det är så pass bra väder att ja har shorts, så himla skönt!
när vi slutar åker jag till gymmet med elina direkt för att köra ben och rumpa. både jag och elina har varit lite low denna morgonen, jag har varit det i typ tre dagar, men det ska det nog bli ändring på snart! hoppas verkligen att gympasset går bra idag. men det blir vad man gör det till antar jag? så ska försöka ge 110% även detta passet så jag kan ta helg "på riktigt" sen med stolthet. ha en bra fredag, puss /A ♡



tröja - H&M, shorts - under armour


Godmorgon! Hoppas du får en underbar helg fina du! :D <3

2014-09-05 · 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback