Skriv din beskrivning här!

23:47

med tanke på vad klockan är så blir inte detta ett jättefint och planerat inlägg. men tänkte bara skriva att jag körde mage och cardio med elina och även testade denna drickan:
den var god, smakar typ exakt som celsius lime!! men träningen gick sådär, magövningarna var jobbiga men vi orkade inte göra så många så vi gick på cardion ganska snabbt! 30 minuter på löpbandet och 10 minuter på crossen innan jag var tvungen att ta bussen hem!
ikväll har jag bara städat iordning lite på mitt rum, ätit och läst bloggar! har även pratat med elina om allt möjligt i en timma drygt, så braaa är den tjejen!!
men nu måste jag sova för börjar tjugo över åtta imorgon. godnatt, puss /A ♡

här kommer en bättre bild på naglarna som snälla sandy gjorde på mig innan:
blev nude-färgade med glittertippar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback