Skriv din beskrivning här!

22:09


god kväll! tänkte bara ge er en liten update om min kväll, som har varit väldigt lugn! förutom att baka så har jag rensat bilder i min mobil (SÅ skönt haha), umgåtts med familjen, ätit mat, kollat på one tree hill och planerat lördagkvällen lite som jag ska spendera med mina två favorittjejer!
ligger just nu i sängen, har precis ätit casein och äggvita. kollar på one tree hill och det tänkte jag göra en stund till tills jag somnar. ställer inget alarm imorgon vilket ska bli såå skönt. ska inte göra mer än att plugga imorgon och kanske städa om jag orkar hehe.
hoppas iallafall att ni har haft en bra fredag och att den fortsätter lika bra! puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback