Skriv din beskrivning här!

TAGGAD

min tisdag har varit BRAAA, skulle jobbat ikväll egentligen men var tvungen att prioritera plugg vilket suger. usch, är så trött på det nu... menmen, bara tre veckor kvar till höstlovet nu så det är bara att kämpa på!!

de här tre bilder får bli min lilla motivation till morgondagens gympass. till vänster är det michelle lewin som enligt mig har en sån jääävla kropp, drömkroppen enligt mig verkligen, hon är sä sjukt snygg också, och vacker!! i mitten är det bara ett bra citat och till höger är det en tjej som jag följer på insta som enligt mig har den perfekta ryggen, sån dröm att ha såna ryggmuskler verkligen!
dock har jag skola innan jag äntligen får gymma, börjar åtta och slutar tjugo i ett, två timmar tidigare tack och lov. vi har nämligen inställd tyska, så skönt! så ska hem efter skolan och äta lunch, sen åker jag till gymmet där jag tänkte köra rygg och sen ska jag hem till p och plugga och sova där! blir nog en bra onsdag, ser redan fram emot min lunch!
men innan morgondagen gryr så ska jag sova lite tänkte jag, så godnatt, sov gott! /A ♡


är du tillsammans med ditt ex igen?

2014-10-09 · 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback