Skriv din beskrivning här!

SENASTE

Förlåt för att jag inte har bloggat men livet har kommit lite emellan om man säger så... Det är väldigt mycket nu med bland annat skolan så bloggen har inte varit något jag har prioriterat så högt på listan. Men tänkte bara skriva lite kort om hur min helg har varit hittills oså får ni se lite bilder också såklart!
 
Igår:
Gick i skolan som vanligt, vilket var lika tråkigt som vanligt. Sen vid fyra rullade bilen mot Linköping. Fick skjuts av P och även M följde med. De skjutsade mig och min syster till SAAB Arena där vi skulle se James Blunt!!! Det var helt magiskt och han var hur bra som helst verkligen! Vi hade jättebra platser och det var så himla fint, vill verkligen se honom igen någon gång!
Kom hem sent igår kväll och somnade nästan direkt. När jag vaknade vid ett idag hade jag sovit tolv timmar vilket var jätteskönt! Hade noll planer för dagen egentligen men så blev det inte riktigt haha

Idag:
Vaknade som sagt ganska sent och hade tänkt ligga i sängen hela dagen och kolla på Greys Anatomy. Säsong 11 har äntligen börjat på tv så tänkte se klart säsong 10 nu så jag kan kolla på 11:an på tv på onsdagarna hehe... Iallafall så blev det inte så! Mamma hade hämtat mina nya träningstights som jag beställt från MXDC på nelly.com och när jag provade dom idag så blev jag såå sugen på att träna. Så jag smsade Moa och vi möttes upp på gymmet vid tre ungefär! Vi laddade upp med varsin celsius innan vi körde ben och rumpa, plus att vi gick på löpbandet i en halvtimma efteråt. Vi var på gymmet i hela fyra timmar haha... Så mycket mer än det har jag inte hunnit med idag faktiskt!
 
Ikväll:
Maten stod på bordet när jag kom hem från gymmet vid halv åtta. Det blev tacos, såå himla gott! Duschade, rakade benen osv och nu sitter jag och äter veckans cheat meal. Mörk choklad med vindruvor och ananas! Ska föna håret och sen ska jag nog sova hos P inatt. Imorgon har jag inte alls mycket planer förutom att gymma. Ska även försöka hinna med att plugga lite. Så himla skönt med en lugn helg faktiskt!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg hittills. Puss /A 


Blir förvirrad när du skriver bokstäver till olika personer, kan du inte bara skriva namnen?

2014-10-12 · 10:34:15

Vem moa?

2014-10-12 · 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback