Skriv din beskrivning här!

Q/A - HUR JAG SKÖTER MITT HÅR

Q: vart är den rosa fluffiga tröjan ifrån? 
och, du har såååå fint hår! hur sköter du det hehe?
A: den är som sagt från gina!
och jaa mitt håååår haha hur sköter jag det? duschar det typ var 3e/4e dag (mitt blir inte alls smutsigt när jag tränar för jag svettas inte så mycket i ansiktet och nacken typ haha), använder aldrig balsam hårinpackningar eller värmeskydd osv. eller kan använda hårinpackningar max en gång varannan månad typ. plattar håret nästan varje dag och fönar det alltid när jag har duschat det. så det är väl bara väldigt bra "kvalité" ändå eller hur man ska säga haha? växer fort osv. har heller aldrig färgat, tonat eller slingat det! detta är min helt naturliga hårfärg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback