Skriv din beskrivning här!

MYSIG MORGONSTUND


Godmorgon! Här ovan ser ni bild på min mysiga frukoststund jag just har haft. Åt i och för sig själv och det finns inget tråkigare men det var lite roligare och mysigare med tända ljus iallafall. Hade även en annan sorts gröt än vad jag brukar ha, istället för att blanda i chokladpulver så tog jag jordgubbspulver. Det kommer från Nutramino och var jättegott, rekommenderas verkligen!
Nu ska jag borsta tänderna innan jag ska ta bussen till gymmet. Är inte supertaggad för har bara sovit fem timmar och vet att åtta tuffa jobbtimmar väntar efteråt, men ska kämpa på och försöka göra det bästa av tiden trots allt! Vad jag ska köra på gymmet har jag inte riktigt bestämt än, får se det när jag kommer dit helt enkelt. Puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback