Skriv din beskrivning här!

MIN HELG HITTILLS

Igår: kom hem från Isaberg vid halv tre, P kom och pussades och chillade några timmar. Sen tog jag en powernap och vid halv sju åt jag på restaurang med familjen för att fira mamma lite som fyller år idag! Senare åkte jag, Moa och Emelie till P där det var fest. Var massa gamla människor som jag saknat jättemycket faktiskt och så var det lite nya ansikten med så det blev en lyckad kväll! Somnade vid fyra ungefär.

Idag: vaknade vid nio av alla killar som verkade vara aspigga haha... Var lite bakis men gick upp sen ändå tillslut. Vi umgicks några timmar, några åkte och hämtade pizza och så med. Vi fick städa en stund också för det såg ut som ett bombnedslag haha...

Nu: kom hem för en halvtimma sen ungefär men hann inte mer än att vända för ska uträtta lite ärenden! Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt! Puss /A ♡





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback