Skriv din beskrivning här!

MÅNDAG


hej på er! idag har det varit en halvbra dag, den är mycket bättre nu än vad den var imorse. jag sjukanmälde mig och var hemma och pluggade hela förmiddage, sen gjorde jag omelett till lunch innan jag stack till gymmet. körde ett rump-pass där jag supersetsde fyra övningar, sen gick jag på löpbandet i en halvtimma. det gick jättebra faktiskt och var riktigt kul att gymma igen, fick sån himla energi efteråt! och hade även det under passet för drack celsius<33
sen hämtade p mig och vi åkte hem till mig och mös lite med kusinerna sen åkte vi till a6. jag köpte en concealer, ett armband och ett par öronhängen sen lämnade han i sin bil och så åkte vi med pappa hem. nu har vi ätit och sitter just nu och varvar plugget med lite pussar.
en annan sak jag tänkte på idag var att jag verkligen ska skärpa mig med kosten. jag har ätit onyttigt som fan de två senaste veckorna och det mår jag absolut inte bra av. antingen äter jag alldeles för mycket eller så äter jag ingenting. så denna veckan har jag som mål/regel att äta regelbundet och framför allt BRA. ska endast ha en cheat day då jag får äta något onyttigt och det lär bli på torsdag när mamma har sitt kalas med släkten. jag känner mig så mycket piggare och fräschare när jag äter nyttigt, eller som jag brukar göra. hälsosamt och på regelbundna tider. så det är mitt mål för denna veckan! och det har gått jättebra idag faktiskt!
nu: åter till lite plugg och sen mysa framför en beck-film, så längesen jag såg en sån och ääälskar beck verkligen!!
hoppas att ni har haft en bra dag, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback