Skriv din beskrivning här!

MÅNDAG

Jaha, då var det måndag igen. Jag kan inte säga att jag är jättetaggad på en ny vecka men det är väl bara att göra det bästa av det antar jag! Började 8:20 imorse och var väldigt trött när klockan ringde trots att jag somnade i hyfsad tid igår ändå... Men antar att man inte alltid är jättepigg 06:50 en måndag morgon haha?
Jag slutar iallafall fyra idag, vilket inte heller är så jätteroligt en måndag som denna efter segaste veckan. Men ska försöka göra det bästa av tiden iallafall så jag kan känna mig nöjd när jag går hem sen! Slänger in en egobild och skriver om mina planer för veckan under den!



Min vecka ser ut såhär:

Idag, måndag:
slutar som sagt fyra och då ska jag hem och packa lite sen hämtar P mig och så åker vi och handlar. Sen ska vi hem till honom och plugga och så kanske jag ska köra cardio ikväll med. Sover hos P!
Tisdag: vaknar upp hos P och börjar skolan 10:30 och slutar 16:00. Ska då hem och äta lite samt plugga innan jag ska till gymmet för lite cardio med Moa och hennes kompis vid halv sex ungefär.
Onsdag: Börjar åtta och slutar halv fyra. Då åker jag och My till gymmet direkt tillsammans och tränar, sen ska vi köpa sallad och åka hem till mig och plugga!
Torsdag-fredag: vi ska på klassresa till Isaberg, så skönt att bara ha tre vanliga skoldagar denna vecakn! Dock blir det ju ingen sovmorgon på torsdag och pga det kommer jag inte köra någon morgoncardio. På fredag kommer vi hem runt två-tiden ungefär och då kanske jag hinner med ett träningspass. På kvällen ska jag äta på restaurang med familjen för att fira mamma som fyller år på lördag!
Lördag: plugga och träna är det enda jag har planerat än sålänge
Söndag: plugga och träna även då, men på eftermiddagen ska jag träffa Emmi och Linnea och plugga med dom samt mysa och prata såklart!
 
Jag tror att vecka 42 kommer bli ganska bra ändå. Har bara tre vanliga skoldagar och det är bara två veckor kvar till lov!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback