Skriv din beskrivning här!

LEGDAY


Mamma skulle ner till gymmet och köra IW så jag åkte med henne för att slippa bussen. Bestämde mig fem minuter innan hon skulle åka och det var nog det bästa för hade kanske inte orkat annars hehe... Visste inte riktigt vad jag skulle köra, var lite sugen på både cardio, rumpa, axlar och rygg men hade bara 50 minuter på mig innan mammas pass var slut. Orkade inte ta bussen hem nämligen så åkte med henne.
Iallafall så blev det ett ordentligt ben- och rumppass. Började i benpressen och körde sedan donkeykicks supersetade med kissande hunden, sedan kickbacks i maskin (gluteus heter maskinen), yttre lårpress ("gynekologstolen"), benspark och sittande bencurl. Blev mycket baksida som ni ser men såg till att det brände i framsida lår också ska ni veta! Är helt slut nu verkligen, och HUNGRIG, älskar denna känslan! Sitter och väntar på att maten ska bli klar, det blir tacos, ska bli supergott verkligen.
Resten av kvällen ska jag plugga och kanske kolla ett avsnitt av Greys Anatomy. Ska försöka somna i hyfsad tid också så jag orkar ta mig till gymmet för morgoncardio imorgon, eller om jag går en pw utomhus. Det får vi se imorgon. Jag önskar er en bra torsdagkväll iallafall, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback