Skriv din beskrivning här!

ISABERG




Tre bilder från dagen.

Min torsdag började med en utbildning i skolan på tre timmar, sen åt vi lunch i skolan innan vi åkte ner till stan. Var inne på hemmakväll och köpte lite gott innan bussen tillI Isaberg skulle åka. Vi är nämligen på klassresa här över natten! Det är faktiskt riktigt mysigt. Vi har lagat tre-rätters och ätit och bara umgåtts och tagit det lugnt! Anna lockade även mitt hår innan, blev en väldigt dålig bild men tycker att det blev fint allafall!!
Jag sover i samma stuga som Ida, Elina, Emelie och Anna och vi tänkte faktiskt sova nu! Imorgon är klockan ställd på sju för att städa stugorna osv. Och så ska vi göra lite aktiviteter innan vi åker hem till Jönköping igen! Ska försöka orka med ett träningspass, men beror på hur mycket jag sover inatt. Ska dela på en 90-säng med Emelie haha<33 vill förresten passa på att säga grattis till henne också!! Min finaste vän, bara ett år kvar till 18 nu!!
Hoppas att ni läsare har haft en bra torsdag iallafall, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback