Skriv din beskrivning här!

GRYMT MAGPASS

Japp, det blev mage på gymmet, och gud vad bra det gick!! Brukar hata att köra mage och kör inte det alls ofta för tycker faktiskt det är ganska tråkigt. Men idag tänkte jag att jag verkligen skulle ge mig fan på det, så det gjorde jag! Först planerade jag passet för att veta hur många övningar jag skulle göra osv, tycker det är mycket enklare och roligare då! Eftersom att klockan bara var kvart över sju när jag började så var det väldigt lugnt och alla grejer jag skulle använda var lediga, så himla skönt! Jag la upp passet såhär:
benlyft på bänk 10x3
situps på bänk med rotation med hantel 5-8x3
sidolyft med hantel (10kg) 10x3
situps på medicinboll 20x3
crunches med 5kg's boll 15x3
Och till sist körde jag typ mountain climbers fast i plankposition, alltså man står som man gör i plankan och sedan tar men upp benen vid sidorna. Jättesvårt att förklara men hoppas att ni fattar, ska försöka ta bild nästa gång jag kör den!

Efter passet så kände jag att det blev lite mycket för min hals. Jag fick två "hostattacker", då jag bara hostade och hostade konstant i flera minuter. Så jag sjukanmälde mig från jobbet vilket SUGER för jag vill verkligen få in lite mer pengar nu till hösten och vintern. Menmen, det kommer fler tillfällen att jobba såklart! Ska försöka att få lite annat gjort idag istället. Bland annat packa ner så mycket som möjligt i flyttkartonger med tanke på att vi flyttar nästa vecka (längtar!!!!) och plugga. Tror att jag ska försöka få lite ork till att städa rummet, bädda nya lakan samt fota det jag köpte i Stockholm så jag kan visa er!
När jag kom hem från gymmet så varjag jättehungrig och det var perfekt att äta då eftersom att det hade gått tre timmar sedan frukosten. Så jag blandade naturell kvarg med lite naturell lättyoghurt, chokladproteinpulver, jordgubbsproteinpulver, granola och banan. Det var jättegott och perfekt mättande!
 
Nu ska jag återgå till plugget, puss /A 


så smaskens det ser ut, ska testa :D

2014-10-31 · 12:24:45

vart ska ni flytta?

2014-10-31 · 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback