Skriv din beskrivning här!

FRUKOST I SÄNGEN

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott! Jag somnade vid tolv igår ungefär och vaknade för en timma sen. Tänkte duschat håret men det orkade jag inte och eftersom att jag ändå ska träna sen så kan jag lika gärna göra det då. Gjorde iallafall en jättegod frukost som jag precis har ätit upp framför ett Greys Anatomy-avsnitt (BÄSTA serien, jaaa bättre än oth, så se den om ni inte har gjort det!!) och nu ska jag snart göra mig iordning för att träffa en tjej som ska hjälpa mig med matten. Har träffat henne några gånger innan och det funkar jättebra verkligen! Vi pluggar matte 1 tillsammans eftersom att jag inte blev godkänd i den kursen. Så ska försöka bli av med den innan jul nu. Det är faktiskt ett tips till er, för vet att det är många som har ganska svårt för matte (skönt att man inte är ensam haha); att skaffa en typ av "privatlärare". Om man inte har föräldrar som är jätteduktiga då. Men när pappa ska hjälpa mig med matten så börjar vi oftast bara bråka hehe och så är det skönt att plugga i någon annan miljö än hemma. Så ja nu vet ni det haha! Nu ska jag sminka mig, puss /A 


Havregrynsgröt med stracciatella-proteinpulver toppat med blåbär, kiwi och kokos. Om ni aldrig har ätit gröt med kiwi på innan så måste ni prova det verkligen, favorittoppingen enligt mig, SÅ gott!!


Mums!

2014-10-25 · 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback