Skriv din beskrivning här!

FÖRSTA OKTOBER


första oktober, första höstmånaden. jag gillar faktiskt hösten. eller iallafall när man kan vara inne och mysa, tända ljus och kolla film oså när det regnar ute. och så är det fint med alla olika färger på träden också!!
jag kom hem från skolan för en timma sen ungefär efter en helt okej dag faktiskt. ska snart ta bussen ner till gymmet i stan och möta upp elina. vi ska köra lite överkropp och sen åker vi hem till henne och äter och pluggar. blir en mysig sleepover där! ska försöka att blogga om vårat gympass ikväll också, vi tänkte filma och även ta lite bilder. så håll utkik ni som är intresserade av det!
förresten så är ju bloggutmaningen avslutad. jag är ledsen att jag inte har skrivit så mycket om det men har varit väldigt stressad över skolan och annat de senaste veckorna så har inte hunnit lägga alla mycket tid på bloggen och min insta osv. men idag ska vi dra vinnaren och det kommer vi att göra i en video som kommer upp här! så den måste ni kolla på sen, blir spännande!
men nu ska jag packa det sista, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback