Skriv din beskrivning här!

EN BRA ONSDAG

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra onsdag för det har jag! Hade först skola från åtta till halv fyra och efter det åkte jag och My till gymmet. Min syster var där också och hon hade med en celsius och en bar till mig, en ängel är hon!!
Jag och My dödade iallafall axlar och mage, det brände rejält och var riktigt roligt faktiskt! På min instagram (fitness_alice) finns det en video på en magövning som ni borde testa, så gå in där och kolla. När vi hade gymmat klart så gick vi och köpte sallad och sen åkte vi hem till mig och pratade och åt! Det var jättemysigt och kul att umgås med henne lite igen.
När hon hade åkt vid åtta ungefär så hoppade jag in i duschen och bastun. Sen har jag packat och fixat inför imorgon då vi ska på klassresa till Isaberg över natten. Nu ligger jag i sängen och kollar på film med Ebba. Har haft en riktigt bra onsdag faktiskt, skönt att de riktiga skoldagarna är över. Kan nästan säga att jag har helg nu!!



Mellis innan gym och maten vi åt efteråt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback