Skriv din beskrivning här!

DAGEN I BILDER













Mat, mat och mera mat hehe. Och shopping. Hittade en jacka idag bland annat som jag visar imorgon! Vi har varit inne i massa affärer, ätit massa gott och bara myst. Nu ska jag snart sova, ska faktiskt bli jätteskönt. Har haft en jättebra och rolig dag med familjen, men har haft en ordentlig spränghuvudvärk hela dagen så det ska bli skönt att få lägga sig i sängen faktiskt. Imorgon åker vi nog hem runt lunchtid tror jag och om jag mår bra då (om huvudvärken är borta och mesta av förlyldningen har försvunnit) så ska jag åka till gymmet. Som jag har saknat det!! Ha en fortsatt bra kväll, puss /A ♡


Gloooben, där jobbar jag! :)

2014-10-29 · 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback