Skriv din beskrivning här!

ÄLSKADE LÖRDAG


frukost hos emelie // mellis efter gym

hej på er! vaknade jämte bästis vid tio imorse ungefär och då skulle vi egentligen gått upp och pluggat men vi mös med hennes hund istället hehe. mamma kom och hämtade mig halv tolv ungefär och då åkte vi ner till gymmet för att köra grit strength, det var första gången för mig och det märktes nog ganska tydligt haha... det är ett intensivt intervallpass typ, på 30 minuter. squats, armhävningar, lite upphopp osv. trots att vi hade ganska lätta vikter (eftersom att det var först gången så ville vi öva på tekniken mycket) så var det svinjobbigt! jag var helt död efteråt verkligen, men gud vad roligt det var ändå! älskar att ta ut mig så, svettas, bli anfådd, och köra stenhårt i takt med musiken! älskar det! skönt att det är över dock haha men 30 minuter går jättefort ju, så det passet tycker jag verkligen att ni ska gå på om ni aldrig gjort det!
sitter just nu och äter äpple med jordnötssmör och dricker proteinpulvret jag beställde med kiwi-yoghurt-smak. det var hur gott som helst så ska nog köpa hem en burk! även ananaspulvret var supergott!! så prova det!
men nu måste jag göra mig iordning, vi ska till soya och äta med familjen och farfar och dom och ikväll ska jag vara med tjejerna och så är det fest också!! kommer bli en riktigt bra lördag! puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback