Skriv din beskrivning här!

WEDNESDAY PLANS


Min frukost imorse blev samma som typ varje morgon nu för tiden! Gröt med chokladproteinpulver toppat med hallon, kokos och pumpafrön. Samt ett stort glas vatten! Perfekt uppladdning inför en ny dag, så gott verkligen ♡♡
Idag är det onsdag, även kallat lill-lördag! Dock blir det inget speciellt mys för mig ikväll. Skulle kollat film med mamma och Ebba ikväll men jag har en hel del att göra så vi bestämde att vi skulle ta det en annan dag.
Idag ska jag nämligen först på stödtiden som är här i skolan och plugga en timma sedan hem och duscha håret, raka benen osv samt äta såklart. Efter det ska jag plugga igen, tänkte skicka in lite inlämningar oså så jag kan börja plugga till alla prov sen och till sist ska jag packa för imorgon bär det av till Göteborg för en hel-helg med Weber. Som jag har längtat, och snart är dagen här!! Iallafall, innan det har jag som sagt en del att göra. Får se om det blir någon mer uppdatering här idag men annars kommer det förmodligen en del inlägg i helgen!! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback