Skriv din beskrivning här!

TORSDAG

HATAR torsdagar. Eller på ett sätt gillar jag dem för vi har svenska och engelska och det är mina favoritämnen, oftast iallafall hehe... Men vi börjar halv elva och slutar inte förrens fyra och sista lektionen är en och en halv timma lång, vääldigt segt plus att jag alltid är så hungrig då... Jaja jag är glad idag iallafall, för efter skolan ska jag nämligen direkt till optikern för att hämta ut mina linser, eller ska prova dom först och lära mig sätta in dom. Kanske inte så intressant att veta men ser iallafall väldigt dåligt och gillar inte att använda glasögon, låter inte så jobbigt kanske men det är verkligen ett problem för mig haha för ser inte ens mina kompisar ibland på typ bara några meters avstånd och då tror dom att jag är tjurig ibland eftersom att jag inte hälsar hahahah... JAJA det ska bli väldigt skönt att kunna se bättre iallafall och slippa glasögonen!
Tror att det kommer ta drygt en timma hos optikern och efter det ska jag gå hem och plugga någon timma, försöka få klart lite saker samt planera mina veckor framåt så jag hinner plugga till alla prov osv. Sen får jag se om jag hinner träna eller om jag är för trött, men hoppas iallafall för är jättesugen på det! Ni får ha en bra torsdag iallafall, puss /A

Lägger in en bild på frukosten som jag och Emelie åt imorse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback