Skriv din beskrivning här!

THE FITNESS FESTIVAL






Här har ni lite bilder från dagen! Har varit jättekul att träffa lite bloggare och såna man följer på Instagram, särskilt Unni (hon på första bilden) för har följt hemme riktigt länge och hon är verkligen en inspiration för mig, var så glad över att hon var så trevlig och pratsam. Alla andra var också riktigt trevliga faktiskt så det var kul! Vi har provsmakat en hel del grejer med och till lungh åt vi buffé. Supergott!
På första bilden ser ni massa provsmak vi fått, det enda på bilden som jag faktiskt har köpt är lådan med Questbars och även aminosyrorna haha! Vi gick hem en sväng och chillade och pluggade lite sen gick vi tillbaka till mässan, köpte en blomma till Fredrik (han vi bor hos) och så köpte jag även ett flak celsius, SÅ gött!!
Just nu står vi äntligen i kön till att koll på Bikini Fitness, det ska bli sååå kul och är så himla taggad verkligen! Hoppas på att få lite nu motivation och inspiration. Har redan samlat på mig lite extra under dagen när man sett alla träningsprofiler! Ikväll är det tapas, uppdaterar mer efter det! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback