Skriv din beskrivning här!

MIN MÅNDAG


Såhär såg min frukost ut imorse! Visst ser det ganska mysigt ut? Åt gröt med chokladproteinpulver, banan och hallonkvarg och så drack jag ett glas vatten och även resten av min celsius som blev över från igår! 
Sitter just nu i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja som är matte, väldigt segt med det en måndagseftermiddag när man slutar fyra men det är bara att hålla ut. När jag har slutat ska jag äntligen till gymmet, tror jag iallafall! Har inte bestämt mig än, måste egentligen plugga och så ska jag till IKEA också och köpa en lampa men får se hur jag gör när jag har slutat! Nu börjar matten men ska försöka uppdatera senare! Puss


Ser jättegott ut!

2014-11-17 · 15:21:49

Den celsiussmaken är så god!

2014-11-17 · 15:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback