Skriv din beskrivning här!

MINA MÅL DENNA MÅNADEN

Ny månad innebär oftast nya mål för många och även för mig! Dock så tycker jag att man såklart kan börja när som helst men eftersom att det är måndag idag och iallafall i början på en ny månad så blir det lite "roligare" typ. Så jag har skrivit lite mål för november och det skulle vara kul om ni kunde dela med er utav egna mål och tips osv! Här är mina mål:

- Inte äta godis eller dricka läsk mer än en gång i veckan
- Prioritera skolan och plugget men träna när jag hinner och inte stanna hemma bara för att jag inte orkar
- Inte äta skräpmat (pizza, mcdonalds osv) mer än två gånger
- Sova minst sju timmar per natt
- När jag tränar ska jag verkligen TRÄNA, jag är på gymmet av en anledning och då ska jag få ut det bästa av den tiden



Lycka till :D

2014-11-03 · 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback