Skriv din beskrivning här!

MIN HELG

Hej vänner! Hoppas att ni har haft en bra helg och njutit för imorgon är det måndag igen och tillbaka till vardagsrutinerna för de flesta! Jag tänkte berätta om min helg lite snabbt eftersom att jag inte har bloggat sen i torsdags hehe... Ber om ursäkt för det men har faktiskt inte hunnit och kände att jag hellre gör ett helt inlägg om helgen nu idag! Så här kommer det lite kort:
 
Fredag

Jag var i skolan som vanligt, slutade dock lite tidigare och då åkte jag till Weber direkt. La mig i hennes säng med lite mellis och väntade på att hon skulle komma hem från skolan. Sen var egentligen tanken att jag skulle till gymmet men jag råkade somna lite och sen var jag hos henne lite för länge så det hann jag inte innan jag skulle träffa Emelie! Mötte henne på stan vid halv fyra och så kollade vi i lite affärer, fick med mig en liten sminkväska hem som jag kan visa någon dag kanske!
När vi hade gått på stan en stund så ville jag till Hemmakväll så jag kunde köpa mitt älskade godis haha sen åkte vi till Ica Maxi där hon skulle köpa något också och efter det gick vi till MAX och köpte mat. Vi tog bussen hem till henne direkt sen och åt, pratade och mös. Sen somnade vi ganska tidigt.

Lördag
Vaknade hos Emelie runt tio ungefär och sen vid elva gick vi hem till mig så jag kunde byta om och lite sånt eftersom att jag inte hade med mig några grejer till henne haha. Sen tog vi bussen till Brooklyn Burger i Huskvarna och provade deras våfflor. Det var supergott verkligen, kommer äta där fler gånger kan jag säga! Mycket mat denna helgen och inte precis någon fitnessmat hehe men jaja. När vi suttit där och pratat ett tag så åkte jag till gymmet. Jag körde bröst och axlar och sen åkte jag med pappa hem. Var även på stan en snabbis och köpte en tröja till honom i fars dag som han fick imorse vid frukosten!
Gympasset la jag upp såhär:

axelpress 8x4 + uppvärmningsset
axellyft 8x4
side raise - dropet 6kg 8st, 5kg 10st, 4kg 12st x3
baksida axlar i cable

lutande bänkpress i smith 8x4 + uppvärmningsset
peck-deck 8x4
bröstpress maskin 8x4

På kvällen åt jag köttfärspaj med mamma och pappa och sen kollade vi på film!

Söndag
Vaknade redan vid nio idag vilket var jätteskönt! Jag och pappa åt frukost tillsammans så jag gjorde gröt till oss och så fick han även tröjan då som jag köpte till honom från mig och Ebba i fars dag-present. Han blev nöjd och glad verkade det som hihi! Åkte med honom ner till stan och hjälpte till att flytta in lite grejer i förrådet i lägenheten och sen var det gymmet som gällde för min del! Köpte en HEAT innan och den var lika god som vanligt! Smakar exakt som Celsiusdrickan med lime-smak. Sedan körde jag biceps och triceps och såhär la jag upp passet:

dubbla drag i cable 8x4 + uppvärmningsset
drag med rep i cable 8x4
curl med hantlar 8x4
bicepscurl-maskin 8x4

superset: båda tricepsmaskinerna 8x4
superset: lyft med stång bakom huvudet liggandes + hantelpress bakom huudet 8x4

Nu ligger jag i sängen nyduschad och mätt efter lunchen som jag och pappa åt innan, blev sallad från Alcamo! Ska sätta igång med plugget strax, först blir det matte och sedan lite svenska. Ska även måla naglarna och beställa nyårsklänning idag med tänkte jag! Ikväll ska jag träffa Weber, kommer bli ett perfekt avslut på en bra helg! Pusssss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback