Skriv din beskrivning här!

MED MOA

Var på stan med P och shoppade lite i förmiddags! Köpte underkläder, träningsstrumpor och en fleecejacka/tröja. I eftermiddags var jag på gymmet, körde axlar och mage men det var inte så kul idag, hade inte det där tagget som jag i princip alltid har när jag ska köra axlar. Sen träffade jag My med så pratade jag med henne en lång stund hehe... Men körde fyra axelövningar och en för magen sen var jag nöjd! Gick hem och duschade osv innan Moa kom. Vi gick till ica och köpte chips och dip och mat på Munchies. Det var jääättegott verkligen, rekommenderar absolut det för er som inte har ätit där! Nu ska vi chilla resten av kvällen, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback