Skriv din beskrivning här!

LEGDAY & ABS


Ååh vilket bra träningspass!! Körde ben, rumpa och mage och det gick över förväntan faktiskt. Var riktigt taggad och hade superbra med energi, sen var det väldigt lugnt på gymmet också vilket var skönt såklart! Började med squats och då körde jag först 10x5 i smithmaskinen och sen 10x5 med en kettlebell i handen och så fötterna på varsin stepbräda. Sen körde jag: gynekologstolen utåt 12x4, drop set i bensparken, kick backs och side kicks i cable (superset) och sedan körde jag även lite mage och då blev det först sidolyft med viktplatta 10x3 och sen hängande benlyft 10x3.
Det var så himla skönt att träna utan att behöva stressa vilket det känns som att jag alltid gör nu för tiden. Men idag hade jag ingen speciell tid att passa och jag kunde träna i min egen takt, tycker verkligen det går så mycket bättre då! Nu ska jag ta en skön dusch och om en timma ungefär ska jag som sagt äta med mamma och pappa♡♡


Låter skönt! Sjukt snygg t-shirt o shaker du har också :)

2014-11-14 · 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback