Skriv din beskrivning här!

LÅNG DAG


Körde lite cardio på gymmet imorse! Och med lite menar jag cirka en halvtimma för mer än så hann jag inte, kom till gymmet lite för sent och sen var jag väldigt seg på att komma igång hehe. Men ungefär en halvtimmas powerwalk blev det på löpbandet iallafall! Sen åt jag en bar som jag aldrig testat som var JÄTTEgod, nästan en ny favorit tror jag, drack även en my boost i skolan sen!
Ikväll har P hjälpt mig att flytta massa grejer från huset till lägenheten så nu är mitt rum här i huset väldigt tomt, bara en säng kvar i princip och typ överleva-grejer så som smink, kläder, tandborste osv haha. Lite jobbigt såklart men det ska bli riktigt skönt sen när allt är 100% klart och vi verkligen har flyttat!
När vi var klara så köpte vi pizza till hela familjen och det var nog längesen det var så gott med pizza. Nu ska jag äntligen krypa ner i sängen jämte killen♡♡
Imorgon är det skola åtta till ett ungefär, direkt när jag har slutat ska jag till gymmet och sen ska jag sova hos Emelie! Kommer bli en braaa fredag. Natti /A


vart i stan ska du flytta ovh varför? :))

2014-11-06 · 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback