Skriv din beskrivning här!

KLARADE AV TUFFASTE DAGEN

Jaa då var även denna dagen avklarad. Måndagar är värsta dagen för mig just för att jag oftast är ganska trött efter helgen och så börjar jag 8:20 och slutar 15:50. Och idag var det nästan ännu jobbigare med tanke på att vi har haft höstlov en vecka... Men jag bet ihop och det känns skönt faktiskt!
Spinningen imorse var huur jobbig som helst men det var roligt! Sedan rullade skoldagen på ganska bra, det var roligt att träffa alla kompisar igen iallafall! Efter skolan hade jag tänkt att fota min shopping men med tanke på att det typ redan var mörkt när jag kom hem så hade det inte blivit så fina bilder... Så får göra det en annan dag hehe, om det nu är någon som vill se det! Så istället för att fota så fixade jag mellis, planerade morgondagen lite och bakade (nyttiga!!) chokladbollar som ni ska få receptet på senare.

Till mellis så blev det denna goda skålen med naturell kvarg, kakao, chokladproteinpulver, granola, hallon och kokos. Så himla gott och perfekt mellis som även går snabbt att göra så det tycker jag ni ska prova om ni inte har gjort det än! Nu är jag hemma hos P och pluggar och sedan ska vi nog kolla på film eller någon serie innan vi somnar tror jag! Är det någon som har förslag på en serie som passar både tjejer och killar? One Tree Hill är inget för honom så någon annan sorts serie haha ;) Nu ska jag iallafall återgå till plugget, puss lovies /A 


Gott!!!

2014-11-03 · 20:07:48

Gott!!!

2014-11-03 · 20:07:49

game of thrones!

2014-11-03 · 22:17:35

Prison break, true blod

2014-11-04 · 09:42:27

The fosters är en serie som passar alla!

2014-11-04 · 11:05:45

Jisses så gott det där ser ut att vara :D

2014-11-04 · 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback