Skriv din beskrivning här!

HELLO GOTHENBURG

Hej på er och hoppas att allt är bra med er! Med mig är det jättebra faktiskt, har haft en superbra första dag här i Göteborg. Vi var framme vid tio ungefär och då gick vi och hämtade nyckeln till lägenheten som vi bor i och sen handlade vi lite mat och annat gotte. Efter lunch så åkte vi och tränade på ett Nordic Wellness-gym inne i stan. Vi körde axlar och mage (övningarna vi körde finns under bilderna nedan), sen bastade vi oså efteråt och gick på stan en stund. Fick med mig ett par öronhängen hem samt att jag köpte första julklappen! Nu ligger vi faktiskt redan i sängen, vi har ätit middag och kollat på film men vi är sååå trötta så snart ska vi sova! Imorgon tänkte vi försöka köra två träningspass och så ska vi gå på stan, tänkte hinna plugga lite med. Men först - sömn!! Puss /A


(Ursäkta mina håriga armhålor hahah...)

Axlar
Axelpress
Drag med stång i cable (bild)
Baksida axlar-maskin
Superset: front raise med hantlar + side raise

Mage
Sidolyft med viktplatta
Tarmpressaren



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback