Skriv din beskrivning här!

GOOD MORNING

Godmorgon finisar! Idag är en bra dag, tusen gånge bättre än igår, peppa peppa!! Linserna gick jättesnabbt att få i idag och så gick jag upp nästan direkt när alarmet ringde. Var taggad på en ny dag med nya möjligheter! Till frukost åt jag proteingröt med hallon, pumpafrön och kokos, fick ett pepp-sms av Weber också som innehöll massa motivation samt citatet här ovan. Skrev även ett litet peppinlägg på min instagram fitness_alice som ni kan gå in och läsa om ni vill!
Just nu sitter jag i omklädningsrummet och dricker min celsius och lyssnar på pepp-musik. Tänkte samla på mig de där små extra krafterna innan jag påbörjar dagens träningspass, och på schemat idag står rumpa och mage samt lite cardio om jag hinner det men det ska jag nog göra! Är riktigt taggad på att ge allt faktiskt, kötta och svettas. Och det ska brännas!! Ska skriva upp övningarna jag ska köra nu, så vi hörs lite senare! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback