Skriv din beskrivning här!

GÅRDAGSKVÄLLEN SAMT DAGENS PLANER

Hej på er! Hade ni en bra lördagskväll? ♡♡ Min var superbra faktiskt! Firade min barndomsvän Alice Losdal på hennes 18-årsdag, eller hon fyller idag, så GRATTIS får man väl säga! Jag träffade lite andra barndomsvänner också och sen var det mest hennes klasskompisar men alla var jättegoa och hur snälla som helst så jag hade riktigt roligt faktiskt! Dock var jag väldigt trött eftersom jag hade hållt på i lägenheten och åkt fram och tillbaka mellan vårt "gamla" hus och stan i stort sett hela dagen, samt ätit hos några familjekompisar på kvällen innan festen. Så jag kom hem redan runt halv ett igårkväll/inatt. Drack knappt någon alkohol heller så jag vaknade upp ganska pigg idag runt elva.
Har inte hunnit göra så mycket mer än att fixa mig lite samt äta frukost och måla naglarna. Nu tänkte jag sätta igång med lite plugg och sen ska jag sola solarium med Ebba. Sen vid fem kommer farfar och farmor, då ska vi fika lite och ikväll får jag se om jag hinner till gymmet, vill bli helt färdig med plugget först... Men ni får ha en bra söndag iallafall så kanske jag bloggar lite mer senare! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback