Skriv din beskrivning här!

FREDAG + LÖRDAG

Okej har glömt bort bloggen lite de här två dagarna... Men igår badade jag iallafall badkar, tränade rygg med Ebba (video finns på min insta: fitness_alice) och spenderade lite tid med pappa! Vi var på a6 och kollade på Stadiums rea (20% på allt för dom som är medlemmar om ni har missat det!!!) och sen var vi och handlade lite. På kvällen lagade jag, pappa och Ebba mat till hela familjen och sen när mamma kom hem så mös vi allihopa. Tanken var att jag skulle ha festat egentligen men sen blev det inte så och helt ärligt så var det väldigt skönt att vara hemma och framför allt vakna upp hyffsat pigg idag!


Tänkte visa er någon dag vad jag köpte på a6 med pappa igår och även vad jag köpte i Stockholm. Hinner nog inte fota det imorgon men nästa vecka iallafall så ni får hålla ut lite till hehe!
Idag vaknade jag upp pigg men med världens huvudvärk, dock jämte min älskling så det var inte hela världen ändå ♡♡ Vi låg i sängen ganska länge och sen åkte vi till farfar och farmor med Ebba och hennes pojkvän och åt lunch. Det var jättegott och mysigt. Efter någon timma åkte vi hem till mig och så kom mina kusiner så busade vi med dom en liten stund! Nu ligger jag nyduschad i soffan och tänkte läsa lite bloggar och sen ska jag träffa P igen. Imorgon ska jag verkligen försöka få lite saker gjort. Ska plugga och så måste jag städa mitt rum med! Hoppas att ni får en bra lördag, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback