Skriv din beskrivning här!

ETT BRA RYGGPASS I SKOLAN


Mellis med Elina idag efter skolan

Hej på er! Idag känns det som att det har varit en ganska lång dag. Jag började som sagt vid halv elva och slutade vi fyra, skolan var helt okej men innan idrotten så fick jag ganska så rejält ont i magen så var nära på att gå hem. Men jag kämpade mig igenom idrotten och magontet gick över väldigt fort, lektionen var väldigt rolig med för man fick antingen välja på massage eller gym så självklart valde jag att gymma! Visst hade det varit jätteskönt med massage men jag fick ut mer av att gymma eftersom att jag hade tänkt köra ett ryggpass efter skolan, så istället körde jag då det på idrottslektionen. Och det gick förvånansvärt bra faktiskt, lika bra som om jag skulle kört på NW. Jag började med 5 minuters uppvärmning i trappmaskinen (önskar dom hade en sån på NW, jättego för röven haha!!!) sedan kickade jag igång ryggpasset med 4 set i lats drag-maskinen följt utav 3 set lats drag bakom  huvudet och sedan 3 set smala lats drag. Hade ett riktigt bra tempo samt att det var väldigt kul eftersom att drygt halva klassen var där och körde lite olika grejer och så hade vi jättego och hög musik som man också blev peppad av! Sen avslutade jag med stående rodd med skivstång, 3 set. Blev helt mör i ryggen så det var skönt. Framför allt så var det skönt att åka hem efter skolan vid halv fyra och redan då ha träningen avklarad. Vid fyra ungefär så kom Elina till mig för hon tog en senare buss från skolan, då åt vi mellis, det ni ser på bilden som består utav naturell kvarg, naturell lättyoghurt, chokladproteinpulver, hallon och kokos. Sedan när hon skulle gå till gymmet så hämtade P mig och nu har vi varit hos honom hela kvällen. Vi åt pannkakor innan som hans mamma hade gjort och det var såå himla gott. Sen har vi mest pluggat större delen av kvällen, nu är vi äntligen klara för idag dock så vi ska snart lägga oss i sängen och kolla kvällens avsnitt av portkod och mysa lite innan vi ska sova! Imorgon har jag studiedag men jag åker med honom in till stan för tänkte gymma på morgonen. Är redan supertaggad faktiskt! Men nu säger jag godnatt, sov gott /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback