Skriv din beskrivning här!

EN BÄTTRE TORSDAG

Hej på er! Denna torsdagen har varit jättebra faktiskt! Mitt svenskatal gick mycket bättre än förväntat, eller det kändes så iallafall så det gick väl dåligt haha... Men fick även tillbaka en grej vi gjort i engelskan och blev väldigt nöjd med den så det var skönt! Sen slutade vi lite tidigare från sista lektionen så jag kom hem ganska tidigt, åt mat direkt och sen chillade jag lite innan jag åkte med mamma och pappa ner till gymmet. Körde rygg och avslutade sedan med 20 riktigt svettiga minuter på crosstrainern. Var så illamående efteråt och kände mig verkligen svimfärdig men det var ändå en go känsla!! Skönt att äntligen träna igen efter tre dagars vila.
Elina kom till mig vid halv nio ungefär och vi har bara kollat på film och pratat, åt även grönsaker och kvargdipp! Nu ska vi snart sova. Imorgon har vi bara två lektioner innan det äntligen är helg. Ska gymma och sedan fika, sen på kvällen sover jag hos Emelie så det kommer bli en riktigt bra fredag tror jag! Puss, natti /A 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback