Skriv din beskrivning här!

EFTERLÄNGTADE HELG

Alltså känslan när man kommer hem efter skolan på fredagen och det äntligen är HELG, den känslan är såå himla go!! 
Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen innan jag berättar om idag samt helgens planer. Efter skolan igår så fixade jag som sagt mina linser och det var inte alls så svårt som jag trodde att sätta in dom och ta ut dom, det är iallafall jätteskönt att kunna se ordentligt utan att behöva använda glasögon. Dock är ögonen såklart lite ovana men det släpper snart. Direkt när jag var klar hos optikern så gick jag bara hem och bytte om lite samt hämtade lite plugg och sen gick jag till Weber (bästa att vi bor 3 minuter ifrån varandra nu<33). Vi pluggade och pratade massor och sen bjöd hon mig på jättegod mat!! Kött med pitabröd, vitlöksdressing och sallad, drömmen verkligen haha!! Sen fick jag smaka på hennes havrebollar med som hon hade bakat, ska se om jag kan få receptet av henne så jag kan baka egna och dela med mig av de här på bloggen!

Idag iallafall så har det varit skola som vanligt åtta till ett ungefär, åkte hem direkt och bytte om och slängde i mig lite mellis (kvarg med hallon, kokos, músli och proteinpulver) bara innan jag gick bort till gymmet! Blev ett rygg- och bicepspass som gick kanon faktiskt, så himla gött! En blodådra dök upp vid axeln också, alltid samma som dyker upp haha men det är bara kul tycker jag!! Kom hem för en stund sen och har nu duschat, ligger i soffan och kopplar av lite och dricker Nutramino's chokladproteinpulver som verkligen är ett tips! Tänkte läsa lite bloggar och så innan P kommer så ska vi gå bort till hemmakväll och köpa godis innan vi åker hem till honom och äter mat med hans familj. Sover där ikväll och imorgon på förmiddagen har jag nog inga större planer. Kanske pluggar lite bara.
Men sen på eftermiddagen så ska jag träna med Moa, sen ska vi käka någonstans och på kvällen sover hon hos mig! Kommer bli supermysigt, saknat min pingla!! Men nuu ska jag läsa bloggar hehe, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback