Skriv din beskrivning här!

DAGENS AXELPASS


Denna goda middagen åt jag tillsammans med familjen innan efter mitt axelpass som jag körde på gymmet. Det gick superbra, var riktigt effektiv (förutom när jag stannade och pratade med Wilma haha) och hade gott pump genom hela passet! Körde först militärpressen, axelpress i smith med stången bakom huvudet, sedan drag upp med stång i cable och avslutningsvis så malde jag ut det sista i axlarna med front raise med hantlar! Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Imorgon är det skolan mellan halv elva och fyra och efter det blir det nog ett gymass och lite plugg! Natti /A


Kan du inte visa lite bilder från den nya lägenheten? :)

Svar: Jo men det får bli någon dag framåt när jag hinner för har väldigt mycket att göra nu!
Alice Bomberg

2014-11-19 · 09:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback