Skriv din beskrivning här!

BACK ATTACK

Detta fick bli mitt motto idag. Jag hade en stressig morgon och sen var första lektionen inställd... Jag hade huvudvärk också och var bara allmänt trött och tjurig. Men jag åt godaste lunchen hemma (kesolasagne) och laddade sedan upp för ett ryggpass. Och det gick faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig! Träffade lite goa människor på gymmet så blev genast på bättre humör och sen körde jag de här övningarna: 
lats drag 8x4
lats drag bakom nacken 8x4
dubbla drag i cable 8x4
rodd i cable 8x4
sneda lats drag 8x4

Körde tungt och det var jättejobbigt verkligen, körde även väldigt effektivt och det var riktigt roligt. Blir ännu mer taggad på att gymma när det går så bra! Åh alltså älskar att gymma<333


Nu ska jag plugga matte med min privatlärare och sen träffa min saknade Moa för att fika. När jag kommer hem så blir läggis direkt! Puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback