Skriv din beskrivning här!

Vad jag äter ikväll




Matkoma x1000. Kollar just nu på Greys men när detta avsnittet är slut ska jag sova. Imorgon ska jag träna, fika och plugga plugga plugga plugga. En vanlig söndag och det är faktiskt helt okej! 40 dagar kvar till sommarlovet så söndagar nu känns helt okej.


Varför äter du inga kolhydrater? Det är ju dom som ger en energi till att träna, och det är dom som hjälper kroppen att bygga upp muskler efter ett tränings pass så vitt jag vet, hehe :) Bara nyfiken! Många utesluter kolhydrater bara så (oftast mest bara ris, bröd osv.. Inte frukt osv) utan att vara så värst pålästa. Vad är din syn och åsikt kring detta?
Gillar din blogg jättemycket! :) Kan du inte ha typ: "En matdag(allt du äter på en dag), "En träningsdag", "Varför vila är viktigt emellanåt" Osv :D Kraaaam

2014-05-03 · 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback