Skriv din beskrivning här!

Sjukt bra benpass

Herreguuuuud mår så jäkla bra nu!! Nationella imorse gick BRA, resten av skoldagen var BRA, inte gjort så mycket så det var la därför haha. Inte haft så mycket lektioner. Men iallafall. Efter skolan skulle jag ju träna med My. Var så peppad först men sen var jag verkligen TRÖTT och ville typ hem och sova (vet inte vad det är med mig, känns som det alltid är så just nu...?) MEN jag åkte till stan och mötte upp My på gymmet. Wilma var där med så vi pratade lite och då blev jag genast på bättre humör igen!! Jag och My skulle köra ben och mage så vi började med att göra squats och bara det brände ju som sjutton! Sen körde vi lite supersets och sånt. Aldrig gjort det innan men jäklar vad det brände alltså! Det är när man varier mellan två övningar och kör som vanligt bara att det är noll vila mellan de två.
Efter squatsen körde vi typ 7-8 övningar till för lår/rumpa och sen ett par dödar-set för vaderna. Sen avslutade vi med lite mage! Alltså det brände verkligen, haha jag trodde seriöst att jag skulle börja lipa ett tag... Eller DÖ så jäkla jobbigt var det. Men sååå himla kul också! Var lite gnällig under passet för får lite ryggont när jag kör squats och några andra benövningar (men håller på att öva på det!) så just DET var väl inte jätteroligt. Men försökte att fokusera på att det ska kännas i benen och det lyckades vi verkligen bra med både jag och My! Vi äger på att peppa varandra och vi kör verkligen slut på varandra, precis så det ska vara!

Detta var precis vad jag behövde efter att min motivation legat på MINUS NOLL i några dagar. Älskar förresten mina aminosyror också, såå himla goda är dom! Här kommer två bilder från gymmet:


Jag kom hem från gymmet för en och en halv timma sen ungefär. Hoppade in i duschen nästan direkt och sen käkade jag lite tacos, typ tredje gången sen i fredags, tröttnar aldrig! Sen har jag ju hela dagen gått och tänkt på min älskade questbar som jag så gärna ville trycka i mig igår kväll. Men tänkte att jag skulle belöna mig med den efter gympasset om det gick bra (och det gjorde det ju!), men sen tänkte jag att jag ska öva på mitt svenskatal som jag har imorgon och se så att jag kan det någorlunda. Och jag pratade nästan helt utan stödord (!!!) så nu har jag ätit min kära questbar och tänkte bara läsa lite bloggar innan jag läser igenom talet igen. Brukar vara nervös inför tal framför klassen och nervositeten kommer väl mer och mer precis innan jag ska hålla det imorgon, men just nu känns det jättebra faktiskt och jag försöker att inte tänka på det. Dock vet jag att jag gärna kommer kolla på stödorden imorgon för att jag blir så osäker, men ska fan göra mitt ALLRA bästa iallafall, mer än så går inte att begära. Då är jag mer än nöjd efteråt!


Håll utkik på bloggen för senare ikväll (hoppas jag, om jag hinner skriva klart inlägget) kommer det ett litet inlägg om allt det här snacket om träningshets osv.
Och för dig som frågade så är det My Jagborn jag tränar med. Hennes blogg hittar ni HÄR!


Vilka övningar brukar du köra för ben/rumpa/vader?

2014-05-05 · 19:42:23

Vilka amino syror använder du?
BCAA? Smak? Från vilket företag? :)

2014-05-22 · 09:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback