Skriv din beskrivning här!

Saturday

Hej på er! Vaknade jättetidigt imorse och cyklade hemifrån redan vid tjugo över sju. Ebba åkte till jobbet men jag fortsatte ner till gymmet. Cyklade i shorts och en kofta och det var såå skönt! Alltså älskade väder<33 (dock regnar det nu, menmen...). Körde axlar och mage och det gick jättebra faktiskt! Fokuserade mest på axlarna för det blir enda axelpasset denna veckan och kör ju två vanligtvis. Sen avslutade jag med en jättejobbig magövning.
Var hemma vid halv tio ungefär och då gjorde jag pannkaksfrukost och sen dess har jag suttit med plugget! Tänkte bara blogga lite men ska fortsätta plugga nu. Senare ska jag träffa Emelie, vi får se vad vi hittar på men vi skulle nog ner till stan en sväng iallafall. Puss /A





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback