Skriv din beskrivning här!

Pannkakor


Detta hade jag på mig idag! Svarta jeans, svart cardigan och mitt nya vita linne från Lager. Till detta hade jag mina svarta ballerina. 
Hade bara matte idag så slutade för en timma sen! Nu är jag hemma och har precis ätit detta gottiga.

Pannkakor (vanliga tyvärr, men de blev över från lunchen som Emelie åt idag när jag åt kyckling och grönsaker) med kokos caramel syrup! Så himla gott var det! Nu ska jag lägga mig i sängen i några minuter innan jag, mamma och Ebba ska till Lekeryd för att vara barnvakt till våra kusiner! Det var jättelängesen jag träffade dom så ska bli kul!
På gymmet idag gick det jättebra förresten! Blev sugen på att köra axlar när Emelie skulle göra det så då gjorde jag med det! Är mör i hela kroppen imorgon och tror på grym träningsvärk imorgon!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback