Skriv din beskrivning här!

Onsdag kväll





Lite snabbt om min eftermiddag/kväll! Halvsov som sagt framför lite film innan innan jag skulle till gymmet. Drack en celsius innan för att få lite energi, hade aaaldrig orkat hålla uppe ögonen annars... Det var föreläsning där av en tjej och en kille som berättade om PT-utbildningen (afpt) och nu vet jag verkligen vad jag ska jobba med i framtiden!! Fan att jag inte har pengar så jag kan börja redan nu i höst. Skulle seriöst gjort det annars!! Är så arg för att det är så dyrt haha... Men nu har jag ett mål inom utbildningen iallafall och det ska jag sjutton nå!!
När jag kom hem testade jag en keso med ananas och passion som var ny för mig. Den var jääättegod så komet absolut äta den flera gånger!! Älskar ju ananas. Så testa den om ni inte har gjort det! Tog även hand om våran katt lite som var på djursjukhuset på grund av en kraftig infektion i foten. Hoppas han letar på sig snart lilla plutten haha<3 Nu ligger jag i sängen och kollar film igen. Får se när jag går och lägger mig iallafall men ska inte ställa klockan imorgon. Sååå jävla skönt ska det bli!!


Har följt din blogg nu ett litet tag och måste säga att du inspirerar väldigt mycket! Du har en grym motivation!

Svar: Tack så mycket!!
Alice Bomberg

2014-05-28 · 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback