Skriv din beskrivning här!

Fjärde maj

Heeeej på er! Förlåt för dålig bloggning idag men har inte orkat riktigt faktiskt... Fikade ju som sagt med Alma vid två-tiden, vi satt på Condeco en stund och pratade och mös. Det var kul att det ääntligen blev av för vi har sagt jättelänge att vi ska ses haha, så det var mysigt! Sen skulle hon jobba vid fyra och då skulle jag tränat var det tänkt. Var inte alls peppad på det för mådde lite illa och hade huvudvärk. Men gick iallafall mot gymmet. Dock var ju fortfarande stan öppet så skulle in på gina och prova en klänning (som jag inte köpte fall ni undrar, synd för min garderob men jävligt bra för plånboken) och där träffade jag My. Så vi pratade lite och kom fram till att jag inte skulle träna. Vi ska nämligen smälla av ett gott ben-pass imorgon och jag var ändå tvungen att plugga idag. Så jag åkte hem istället.
Det är sällan jag struntar i gymmet för att "jag inte orkar". Jag brukar alltid ta tag i det om jag typ ligger i soffan och tänker att jag inte orkar ta mig till bussen, för det är en sorts lathet eller hur man ska säga. Men om jag inte "vill" träna, alltså inte har någon motivation, ork, pepp eller så till det, då struntar jag oftast i det. Innan gjorde jag aldrig det men det har faktiskt aldrig resulterat i någon bra träning då så från och med nu ska jag träna när jag verkligen VILL det. Och oftast vill jag ju det! Men i helgen har jag varit lite off, vet inte varför. MEEEEN iallafall...


När jag kom hem låg detta paketet på min säng och jag visste ju direkt vad det var för något! Klart att jag inte hade glömt det liksom? Har gått och längtat sen dagen jag beställde vilket var typ en vecka sen...



Det var nämligen de här goda aminosyrorna + 12 questbars av min favoritsmak cookie dough!! Mina aminosyror tog slut i fredags så den här leveransen kom himla lägligt ju!! Har bara smakat de en gång av My och var då tvungen att köpa dom. Men när jag skulle köpa dom på gymgrossisten fanns ju inte dom. Därför köpte jag Strawberry Kiwi istället. Dom är också helt gudomliga, så får väl varva mellan de här två nu så jag aldrig tröttnar på några av dom! Ska bli roligt att prova aminosyrorna imorgon och inte bara smaka på dom. Taggar verkligen passet med My efter skolan. Den här leveransen var precis vad jag behövde nu i min lilla motivations-svacka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback