Skriv din beskrivning här!

Min lördag

Idag har jag inte hunnit med mycket men det har ändå varit en bra dag! Jag och Ebba vaknade vid elva ungefär och då käkade vi frukost innan hon åkte hem. Sen började jag göra iordning mig, duschade osv. Sen vid två åkte jag och min syster till Bankeryd där farfar och farmor bor för vi skulle äta lunch hos dom. Farmor hade som vanligt lagat jättegod mat och jag blev proppmätt!
Nu har vi precis kommit hem jag ska plugga hela kvällen och bara vara hemma och mysa. Är så himla trött och seg. OCH ARG PÅ MIG SJÄLV för jag glömde mina träningsskor innan, skulle åkt till gymmet annars påväg hem från farfar och farmor, men det blev ju ingenting med det nu... Sen orkade jag inte åka hem och hämta skorna och sen tillbaka till stan för det hade tagit för lång tid och jag blev otaggad ändå. Såå det blir tydligen en vilodag idag. Vilket jag egentligen hatar, + att det är lördag vilket innebär rygg och axlar för min del, som jag älskar... Menmen! Kommer fler lördagar. Kan vara skönt med vila ibland med. Ne nu måste jag plugga! Puss /A.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback