Skriv din beskrivning här!

Min kväll

Hej på er! Hur har eran dag/kväll varit? Bra hoppas jag! Min kväll har varit jättebra faktiskt! Känns som att hela dagen har varit väldigt lång, men också vääldigt bra. Har hunnit med massa saker utan att ens behöv stressa! Ikväll har jag ätit grillat med familjen, som vi gör nästa varje dag nu. Sen har jag pluggat också vilket gick jättebra, så himla skönt! Har gjort müsli också och receptet har jag lagt ut på bloggen innan men kommentera om ni vill ha det igen! Packade väskan med träningskläder och så med, ska träna direkt efter skolan imorgon. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Ska bli så himla skönt med fredag imorgon. Och jag kommer inleda helgen på bästa sätt. Hela eftermiddagen och kvällen blir det mys med en fin vän!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback