Skriv din beskrivning här!

Mellanmål efter gym

Hej på er!! Slutade klockan ett för hade ingen samhällskunskap, såå himla skönt. Åkte till gymmet där jag jag mötte upp Weber. Vi körde bröst och triceps och det var riktigt jobbigt! Skulle maxa i bänkpress med men det gick ju inte så bra, haha... Nu har jag duschat och ätit. Ligger i sängen och kollar på Greys Anatomy. Med tanke på vädret så vill jag gärna ligga här hela eftermiddagen. Eller enda tills solen tittar fram igen... Men ska övningsköra med pappa om jag orkar och så måste jag städa och plugga också!


Mangosmoothie och en skål med kvarg, min müsli och hallon! Ska äta ordentlig middag senare när pappa kommer hem. Men var så hungrig efter träningen så var tvungen att ha något i magen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback