Skriv din beskrivning här!

Löprunda


Godmorgon! Som ni ser så har jag varit ute och sprungit. Inte gjort det sedan veckan innan USA, vilket är typ sex veckor sen! Det gick väl bra förutom att jag var tvungen att stanna efter Sandabacken. Ni som vet vilken jag menar vet hur jävla jobbig den är. Den går från rondellen nedanför Sanda och så upp till Engelska skolan, och så Sanda då. Jag mådde illa så var tvungen att sluta springa och gå typ 30 meter, men sen sprang jag igen. Sista biren spurtade jag. Hela rundan var jäättejobbig och jag svettades som en gris. Men nu är det över jag är nöjd!
Just nu sitter jag och äter frukost, ska bara mysa runt här hemma en stund innan jag tar bussen ner till gymmet i stan för att möta Sophie. Vi ska köra lite mage! Sen efter det tänkte jag gå och kolla lite på stan, är på jakt efter en klänning och en jumpsuit nämligen! Så får se om jag hittar något. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt innan jag åker in till gymmet ikväll igen. Ha en fin dag, puss /A.

Förresten så svarar jag nog på frågestunden i helgen, så fråga på nu om ni har något annat ni vill ska komma med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback