Skriv din beskrivning här!

Lista om träning





I mina öron när jag tränar?
När jag tränar styrka brukar jag inte ha någon musik, men när jag kör kondition är det oftast denna listan som gäller: http://open.spotify.com/user/nillekmx/playlist/12qqFkGYfULTk2QxDnOZsB

I min träningsväska?
Gymkort, träningsskor, träningskläder, shaker, bar, proteinpulver, aminosyror, frukt, hårtofs och hörlurar + hänglås om jag tränar på RC.

Favoritmuskel?
Att träna? Axlar. Favoritmuskel på mig själv? Benen (låren, INTE mina vader...)

Mål med träningen?
Bättre kondition (när jag börjar träna upp den mer hehe...) + synliga magmuskler, ryggmuskler och armmuskler.

Favoritövning?
Axelpress och hip abduction tror jag!

Favoritmat?
TACOS!!!

Mina inspirationskällor?
Mikaela Flygare och Julia Eliasson.

Då mår jag som bäst?
När en träning är riktigt rolig och går bra!!

Favoritkonditionsträning? 
Hatar löpning men måste nog ändå säga det... Lite hatkärlek till det!

Favoritidrott?
Gym???

Mitt bästa kosttips?
Ät det som passar dig och din kropp bäst! Unna dig något onyttigt ibland om du vill och ha inte allt för mycket ångest om du äter pizza och ändå tränar hårt. Då förtjänar du sånt ibland!

Favoritmellis?
En vitamin well eller en frukt tror jag!

Då tränar jag allra helst
?
På morgonen/förmiddagen.

Favoritlivsmedel?
Vatten?

Mitt motto?
"No pain, no gain" tror jag. Fast finns massor med bra, men det är nog ändå det bästa och mest motiverande träningsmottot jag kan komma på nu!

En fredagskväll unnar jag mig gärna?
Pizza, lösgodis eller marabou.

Hälsa för mig…
... är att träna och äta enligt det som passar mig och min kropp bäst. Hälsa för mig är när jag mår bra och känner mig pigg och fräsch!

Därför tränar jag?
För att jag ÄLSKAR det och vill även nå mitt mål en dag och det ska ju helst gå så fort som möjligt! Jag mår också mycket bättre när jag tränar än när jag inte tränar!

Min favoritfrukost?
Proteingröt eller bananpannkakor med goda tillbehör!

Detta skulle jag vilja utöva?
Skulle vara skitkul att vara instruktör eller något sånt på NW men vet inte när jag skulle ha tid för sånt dock... Att jobba inom fitness är också något jag velat göra länge

Favoritidrottare?
Ingen tror jag hehe

Så sover jag?
Bra! Mellan 7-10 timmar per natt, klarar mig på sju men är inte gladast och piggast då om man säger så...

Detta klarar jag mig inte utan:
På gymmet? Aminosyror och helst min mobil eftersom att jag alltid skriver upp alla övningar och så där! Får typ panik om jag har glömt mina träningsskor också haha fyfan!!

Där tränar jag helst?
På gymmet!!

Detta tränar jag allra helst i?
Min svarta sport-bh från Nike, mitt vita linne från Under Armour, mina rosa träningsshorts från Under Armour och mina turkosa träningsskor från Nike.

Listan tog jag från min systers blogg som ni hittar HÄR!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback