Skriv din beskrivning här!

Honeycomb

ÄNTLIGEN FREDAG OCH HELG, ÅÅH SÅ SKÖNT!!
Efter skolan var jag som sagt på gymmet. Körde mage och vader på gymmet i stan med Ebba Spjuth, det brände rejält ska ni veta men så jäkla skönt nu efteråt. Älskar det! När vi hade duschat och fixat oss lite så gick vi till Honeycomb. För er som inte vet det så är det ett nyöppnat frozen yoghurt-ställe här i Jönköping. Var ju bara tvungen att testa det eftersom att jag älskar frozen yoghurt!! Toppade min med massa goda tillbehör och tog faktiskt lite choklad med eftersom att jag har cheatday idag!
Nu är vi hemma hos mig och ska typ sova en timma eller något för båda är sjukt trötta, sen ska vi äta tacos och senare ikväll kanske vi åker till stan annars ska jag bara vara hemma. Är helt slut av denna veckan, som vanligt på fredagar...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback