Skriv din beskrivning här!

Hemma

ÄR SÅ GLAD. Eller okej både glad och arg, så vi kan börja med det negativa så slutar detta inlägget bra haha! Har en blåsa i munnen (på insidan av kinden) som gör så himla ont. Tror jag har bränt mig på något jag har ätit eller så är det bara en blåsa. Tror inte det är en förkylningsblåsa iallafall för känner inga andra symptom på förkylning så.. Men den här jävla blåsan gör iallafall så jag inte kan äta ordentligt. Blir så jävla arg!! Det gör såå himla ont. Speciellt när jag äter typ hallon för det blir så surt (sitter och äter det nu och har tagit en paus för det gör så HIMLA ont!!). Och det är inte det lättaste att bara tugga på höger sida... MENMEN nog om min blåsa haha. Är på jättebra humör. Så är arg på blåsan för den gör så att jag inte är TOPPTOPPTOPPHUMÖR haha.. MEN det är sol och fredag = helg för min del = himla glad Alice. Slutade för en halvtimma sen ungefär och ska snart ner till gymmet och köra ben och CX med min syster. Sen ikväll ska vi ut och äta med familjen för att hon fyller år!
Kvällen har jag inga större planer för. Ska nog bara vara hemma. Får se om jag har ätar-kväll eller inte. Är sugen på choklad men vetifan om jag kommer kunna njuta ordentligt på grund av min blåsa haha... Så får se hur det blir med det! Blir en mysig kväll iallafall och har för övrigt haft en himla bra dag! Alla vita-jeans-överlevar-dagar är bra dagar. (OBS Första gången jag hade vita jeans på mig)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback